În comparație cu un magazin fizic, gestionarea unui magazin online implică costuri operaționale semnificativ reduse, nu există chirie pentru spațiu comercial, utilități suplimentare sau costuri de personal în aceeași măsură. Platformele eCommerce moderne oferă sisteme automatizate de plată, livrare și generare AWB, instrumente puternice de analiză și raportare, care îți permit să înțelegi mai bine preferințele clienților, modelele de cumpărare și performanța produselor tale, aceste informații putând fi utilizate pentru a optimiza strategiile de marketing, pentru a personaliza ofertele și pentru a îmbunătăți în mod continuu experiența de cumpărare a clienților.
START
4.500RON- Durată 7 - 16 zile
- Asistență Tehnică 45 de zile
- Panou de administrare
- Domeniu .ro sau .com
- Gazduire 1 An, 3GB
- Certificat SSL
- Adăugare conținut, 10 pagini
- 20 Produse adăugate
- Funcții Magazin Online
- Garanție 2 Ani
- Consultanță
- Design Responsive
- Modul GDPR
- Optimizare Viteză Magazin
- Optimizare Securitate Magazin
- Formulare de contact
- Integrare Google Search Console
- Integrare cu Google Analytics
- Integrare cu Social Media
- Integrare cu Google Maps
- Slideshow Bannere
- Galerie Foto / Video
- Modul Newsletter
- Modul Live Chat / WhatsApp
- Integrare cu Procesatorii de Plăți
- Integrare cu Programe de Facturare
- Integrare cu Curieri
- Modul Blog
- Google My Business
- Creare Logo / Branding
- Optimizare SEO On Page
PRO
5.500RON- Durată 8 - 18 zile
- Asistență Tehnică 90 de zile
- Panou de administrare
- Domeniu .ro sau .com
- Gazduire 1 An, 4GB
- Certificat SSL
- Adăugare conținut, 15 pagini
- 30 Produse adăugate
- Funcții Magazin Online
- Garanție 2 Ani
- Consultanță
- Design Responsive
- Modul GDPR
- Optimizare Viteză Magazin
- Optimizare Securitate Magazin
- Formulare de contact
- Integrare Google Search Console
- Integrare cu Google Analytics
- Integrare cu Social Media
- Integrare cu Google Maps
- Slideshow Bannere
- Galerie Foto / Video
- Modul Newsletter
- Modul Live Chat / WhatsApp
- Integrare cu Procesatorii de Plăți
- Integrare cu Programe de Facturare
- Integrare cu Curieri
- Modul Blog
- Google My Business
- Creare Logo / Branding
- Optimizare SEO On Page
BUSINESS
6.500RON- Durată 10 - 20 zile
- Asistență Tehnică 180 de zile
- Panou de administrare
- Domeniu .ro sau .com
- Gazduire 1 An, 5GB
- Certificat SSL
- Adăugare conținut, 20 pagini
- 40 Produse adăugate
- Funcții Magazin Online
- Garanție 2 Ani
- Consultanță
- Design Responsive
- Modul GDPR
- Optimizare Viteză Magazin
- Optimizare Securitate Magazin
- Formulare de contact
- Integrare Google Search Console
- Integrare cu Google Analytics
- Integrare cu Social Media
- Integrare cu Google Maps
- Slideshow Bannere
- Galerie Foto / Video
- Modul Newsletter
- Modul Live Chat / WhatsApp
- Integrare cu Procesatorii de Plăți
- Integrare cu Programe de Facturare
- Integrare cu Curieri
- Modul Blog
- Google My Business
- Creare Logo / Branding
- Optimizare SEO On Page
- Inclus în pachet, - Inclus în pachet (dacă este nevoie), - Nu este inclus în pachet
- Funcții Magazin Online - Majoritatea funcțiilor de bază pe care un Magazin Online modern ar trebui să le folosească cum ar fi: filtre pentru preț și atribute, vânzări încrucișate, upsells, listă de dorințe, comparator produse, ghid de mărimi ... etc. Aceste funcții, dar și altele se pot integra în funcție de nișa fiecărui magazin online in parte
Integrare cu principalii furnizori de servicii din eCommerce
De ce un un Magazin Online ?
Vinde eficient, încasează rapid și organizează-ți afacerea, folosind cea mai populară platformă din industria eCommerce - WooCommerce. Aceasta oferă o gamă vastă de opțiuni de personalizare prin teme și extensii, permițând crearea unui magazin online la un pret mult mai competitiv față de unul construit de la 0, care se potrivește perfect nevoilor și brandului afacerii tale.
Garanție
Pentru a-ți asigura liniștea și încrederea în serviciile noastre, oricare dintre pachetele START, PRO, sau BUSINESS sunt susținute de o garanție contractuală solidă în care ne angajăm să rezolvăm orice eroare / problemă va apărea și va afecta buna funcționare a magazinului.
Suport și Mentenanță
Oferim o perioadă de suport tehnic gratuit după lansarea magazinului, asigurându-ne că acesta funcționează perfect și după predarea proiectului final.
Transparență și Comunicare
Pe parcursul întregului proces de dezvoltare, menținem o comunicare deschisă și transparentă. Te ținem la curent cu progresul proiectului și te implicăm în deciziile importante, pentru a ne asigura că rezultatul final reflectă viziunea ta.
Optimizare Viteză de Încărcare & Securitate
Unui din lucrurile cu care ne deosebim în piață este faptul că instalăm și configurăm toate modulele necesare pentru o viteză de încărcare cât mai mică și o securitate sporită la toate pachetele, acești 2 factori având un rol important în SEO și în experiența clientului final.
Flexibilitate
Dacă apar nevoi noi sau modificări în cerințele inițiale, suntem pregătiți să le implementăm. Această flexibilitate asigură că magazinul tău online va fi întotdeauna relevant și perfect adaptat necesităților tale.
Respectarea Termenelor
Înțelegem cât de valoros este timpul pentru afacerea ta. Contractul nostru prevede termene clare de livrare, iar noi ne angajăm să le respectăm, astfel încât să poți lansa magazinul la data stabilită.
Training 1:1
Nu te lăsăm singur! După finalizarea magazinului, vei beneficia de un training individual pe ZOOM, unde îți vom arăta cum să gestionezi toate funcționalitățile. Îți vom explica cum să adaugi și să actualizezi produse, să gestionezi comenzile și stocurile, să analizezi vânzările și performanțele site-ului, să implementezi promoții și discounturi, și să răspunzi eficient la întrebările și feedback-ul clienților. Astfel, vei avea toate cunoștințele necesare pentru a administra singur magazinul.
Suntem super entuziasmați să începem lucrul împreună!
Newsletter
Rămâi conectat cu noi! Abonează-te la newsletter pentru a primi cele mai recente actualizări, oferte și articole